Ai o companie, dar simți că nu o promovezi suficient? Vrei ceva inedit care să îți pună afacerea în valoare și care să te ajute să o promovezi?Avem soluția excelentă pentru tine: caseta luminoasă! Din ce în ce mai multe companii folosesc caseta luminoasă pentru a-și promova mai bine produsele, utilizând textul și imaginile vizuale ca să atragă atenția potențialilor clienți. Gama largă de opțiuni pentru casetele luminoase de pe piață face posibil ca aceste companii să dispună de o strategie de marketing dinamică care să îi atragă ca un magnet pe consumatori.
Tehnologia LED avansată face ca alegerea unei casete luminoase să fie din ce în ce mai populară în zilele noastre. Care sunt însă avantajele alegerii acestei variante? O mulțime de avantaje, iar în cele ce urmează vă prezentăm câteva dintre ele.

În ceea ce privește funcțiile și proiectarea unei casete luminoase, trebuie să știți că acestea vin într-o varietate de modele, respectând dorințele și preferințele clienților. O casetă cu un format bine gândit poate aduce un plus de eficiență în prezentarea produselor pe care doriți să le oferiți pe piață, iar această variantă poate aduce mai multe vânzări.
O casetă luminoasa este proiectată pentru a gestiona grafica iluminată din spate, fiind încorporată într-o unitate specială. Acest design creează un efect dinamic vizual scos în evidență chiar și în condiții de iluminare ambientală scăzută. Strălucirea face apel la simțurile vizuale ale consumatorilor și astfel se poate atrage atenția.
Durabilitate, economie de energie? Alege caseta luminoasa și vei avea mai mult de atât!
Piața oferă multe tipuri de casete luminioase, dar o variantă preferată de multe companii este caseta luminoasă cu LED subțire, care vine la pachet cu caracteristici deosebit de estetice. Un alt avantaj care nu este deloc de neglijat este economia mai mare de energie. Iluminatul cu LED oferă economii mai mari de energie deoarece este caracterizat de o înaltă eficiență energetică, dacă este să facem o comparație cu cea a iluminatului fluorescent. Prin urmare, caseta luminoasa poate funcționa pe perioade lungi de timp, chiar și 24/7. Publicitatea constantă este posibilă la o fracțiune din costul publicitar normal pentru comercianții și proprietarii de afaceri, iar astfel aceștia se pot bucura de o reclamă fără oprire, cu posibilitatea economiei de energie electrică.

Un alt super avantaj este durabilitatea mai mare. Iluminatul fluorescent are o durată de viață estimată de 10.000 până la 15.000 de ore, iar o casetă luminoasă oferă între 35.000 și 50.000 de ore. O casetă poate să funcționeze fără multă întreținere, cum este cazul înlocuirilor costisitoare ale becurilor. Companiile pot sta astfel liniștite mai mult timp, știind că au ales varianta optimă în ceea ce privește timpul de funcționare. Printre avantaje se numără existența unei amprente de carbon mai mici. Pentru mai multe detalii vizitati Rosial Concept
Amprenta redusă de carbon oferită de casetele luminoase este un motiv care determină tot mai multe companii să adopte această tehnologie favorabilă consumatorilor. Iar asta înseamnă un pas important pentru ecologie și protecția pământului. O companie ce se bazează pe soluții ecologice ar putea combina iluminatul LED cu energia solară, iar astfel se creează un impact puternic asupra ecologizării mediului.